Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Hoppla... :)

Publicerad 2015-09-27 12:27:00 i

Jag är verkligen kass på att skriva här.. :P 
Nästan fem månder sen sist jag skrev. 

Nästa helg har jag och Fredda varit tillsamman ett halvår och allt känns fortfarande kanon.
Han har under sommaren praktiserat i Motala, på Nykyrka Svets och Smide, och under den tiden har Fredda bott hos mig eftersom det inte går att pendla från Valdemarsvik till Motala.
Fredrik har varit i Valdemarsvik på helgerna med sin son.
 
Men nu har Fredrik fått provanställning, och lär få vara kvar permanent efter det, så vi har bestämt att vi likagärna kan flytta ihop på riktigt. Vi har ju ändå bott ihop i 2 månader. 
Kan likagärna fortsätta med det. :)

 
Sommaren var fylld med massor med roliga saker. :)
Sommarfest på jobbet. :) 


Bröllop mellan mina vänner Nicklas och Jenny.



Stockholm över en dag med Mikael. Besökte Livrustkammaren, Aquarium, Galärvarvskyrkogårde, Katarina kyrkogård, och butiker vi shoppade i. :)


  


Jag fyllde 30 i juni, och fick fina presenter. :)

 
Hade även 30årsfest med mina fina vänner, och fick en del presenter av dem också. :) 
 


 


Har även besökt Smultronstället med Fredrik, och Flygvapenmuseum.
I augusti var vi i Kolmårdens djurpark med hans son, och min syster och hennes fosterbarn. :)
Blev en mysig och rolig dag. :)

     
 
Igår sa Fredrik upp sin lägenhet i Viken, och har börjat rensa hemma. Han har inte så mycket möbler, bara Arvids säng och en skänk.  Sängstommen ska han montera ned och ställa på min vind, likadant med köksbordet och vardagsrumsbordet. 
Jag behöver bara möblera om lite så får det plats. 
Fredrik har Arvid varannan helg nu för tiden. 

Ikväll ska vi nog äta tacos och slappa mest. Jag är förkyld men det börjar bli bättre.. Har ingen lust att bli sjuk, har varken råd eller tid med det.. 

Nu ska jag ta tag i den här dagen tänkte jag, sov till 10 idag, det är ovanligt. :P Brukar vakna vid typ 7 och kan inte somna om.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela