Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

1 ½ månad.

Publicerad 2015-05-22 19:07:00 i



Nu har jag och Fredda varit tillsammans i drygt en och en halv månad. Allt känns kanon. Han är så fin. :)
Vi försöker ses varje helg, men denna gång tryter pengarna för oss bägge, så vi får ses nästa helg istället.

 
 
Jag har träffat hans son Arvid de gånger jag varit i Valdemarsvik och hälsat på och vi kommer jättebra överens. Senast jag var ville han kramas och sitta knät. "Komma!" säger han och försöker klätta upp i mitt knä. Och "klaaam!" när han vill ha kram. :)
Mysunge. 


(ja, han har en tom tampongkartong i handen,
han lyckades ta sig in i min ryggsäck och fick tag i den.. )

Under juni ska Fredda bo hos mig större av delen av månaden då han ska provjobba i Motala, och det går verkligen inte att pendla med buss och tåg från Valdemarsvik till Motala utan att det tar nästan 3 timmar. 
Så Arvid ska bo hos sin mamma under veckorna, och så tror jag Fredrik ska försöka ha honom under helgerna i Valdemarsvik. 
Får försöka ta med Arvid till Linköping också och gå till Leos Lekland eller nåt. :)

Om Fredrik får fast jobb i Motala blir det att han flyttar till antingen Linköping eller Motala. Det spelar ingen roll, bara det blir enklare att pendla till varann.
Nu tar det ju över två timmar om man har otur och inte hittar tåg och bussar som matchar.

Denna helg blir nog lugn hur som helst. Har haft mycket på jobbet och är rätt mör nu. När jag kom hem idag gav jag bara katterna mat, sen satte jag ner röva i soffan och har knappt flyttat på mig sen dess..

Imorrn blir det nog lite grilla vid Stångån med fina vännerna. :) Sen får vi se vad det blir resten av helgen :)

Morsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela