Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Usch.

Publicerad 2014-01-16 22:02:00 i Tejjnas tankar.,

Det har varit ett par skitveckor hittills.
Känner mig helt förstörd.
Mår illa vissa morgnar.
Äter dåligt, sover dåligt.
Halsbränna. Huvudvärk.

Vill bara stanna i sängen och sova bort allting.
Vill inte vara med. 
Vill ha honom.
Jag saknar honom fortfarande så in
i helvete.
Att det ska vara så jävla svårt allting.
Hur kunde han invadera mitt känsloliv så lätt?
Jag släpper sällan in folk i mitt liv i ett tidigt stadie, men
med honom kändes allt så bra och rätt.

Och även han lyckades riva den mur av självförakt och
hat jag känner inför mig själv.
Han infekterade mitt känsloliv så intensivt
och jag fattar inte hur det gick till.
Har aldrig blivit kär så snabbt innan.
Jag trodde verkligen han var den rätta..

Jävla känslor! Fuck off.
Jag ska bygga upp muren igen och 
aldrig någonsin låta någon riva den igen.
Då slipper jag bli sårad och besviken igen.
 

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela