Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

meningslöst...

Publicerad 2014-02-13 19:49:00 i

Allt känns så jävla meningslöst.
Varför fick jag inte behålla S?
Varför kan jag inte få vara lycklig?
Jag vill också ha en pojkvän.
Någon att älska och ge min kärlek till.
Jag saknar S hela tiden.
Vill inget hellre än att få vila 
i hans famn och känna hans armar om mig igen.
Allt han sa till mig..
Man säger inte så om man inte menar det....


 
 
 
 
Som Mauro Scocco sjunger;
"Och det verkar som att kärleken är till för några få."
Jag tillhör inte den skaran.
 
 

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela