Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Ryggjävel...

Publicerad 2013-09-16 11:43:08 i Tejjnas tankar.,

Har vaknat flera gånger inatt och haft så satans ont i ryggen och nästan skrikit av smärta. Vet inte vad jag har gjort, men nåt har uppenbarligen pajjat. Ringde och sjukanmälde mig i morse. 
Förra gången jag hade såhär ont i ryggen åkte jag och jobbade i alla fall, men det gjorde bara saken värre, och fick vara hemma två dagar istället.... 
Bättre jag är hemma nu och försöker bli bra direkt. 

Jag hatar min rygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela