Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Stört.

Publicerad 2013-11-15 23:05:00 i


Det är sjukt. Jävla tankar och känslor. Fan fan fan! 
Varför känner jag såhär? Jag känner honom knappt och ändå
tänker jag på honom nästan hela tiden. Vad fan är det för fel på mig?
Jag hatar att jag inte kan styra över mina känslor. 

Jag vet inte ens vad det är jag känner.
Kärlek? Förälskelse?
 Känslorna svämmar över och det
känns som jag att går sönder inuti.
Jag vill inte känna såhär, jag vill kunna 
stänga av mina känslor och bara vara.. tom.
 
I somras lyckades N riva den mur av
hat och självförakt jag känner för mig själv
och när jag äntligen lyckats bygga
upp den så dyker den här
killen upp från ingenstans och muren
faller återigen. 

Helvete...... 
 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela