Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Lördag.

Publicerad 2013-05-18 16:06:46 i

Helg igen. Igår satt jag hemma och drack martini 
och kollade på "Leif" och "Hajen som visste för mycket" 
med Galenskaparna & After Shave.
Leif är min största favorit, jag vet inte
varför, men hela filmen får mig på bra humör.
Skönt att bli på bra humör.
Slippa tänka på N...

Idag har jag inte gjort så mycket, städat lite
och varit neråt och handlat.
Jag och några vänner ska grilla ikväll.
Ska bli trevligt. :) 
Får se vad hittar på, lyssna på musik
och snacka skit antagligen. :)

Imorrn har jag inget planerat direkt. Gymmet på kvällen bara... 
Måste försöka fylla dagen med nåt så jag slipper tänka.

 

Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2013-05-18 18:37:03

Sv: Beror på om de har nyckel eller inte, men har de inte så får de ju lov att byta ut hela låset och det kostar en del. Men det löste sig fint ^^

Jag kommer jobba på Trebello, en restaurang mitt i smeten :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela