Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Hopplöst.

Publicerad 2013-05-05 18:12:50 i

 
Allt känns så hopplöst just nu.
Tror inte jag har nån chans med N, som jag är kär i.
Verkar helt kört. Mina känslor är helt fucked up.  
Jag har jobbat i många år för att hålla undan såna känslor,
eftersom det aldrig blir nåt med killar jag varit kär i.
Blir ju bara skit av allting. 
Han har rört upp så jävla mycket känslor inom mig och
det känns som att jag håller på att bli knäpp. 
Jag kan inte sluta tänka på honom.
Jag vill inte vara ensam mer.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela