Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Helgen.

Publicerad 2013-05-12 15:09:47 i Tejjnas tankar.,

Snart är helgen slut. Den har varit okej.
I fredags kväll gjorde jag inte så mycket, satt hemma och tog det lugnt bara.
Igår så drog jag in till stan en sväng och spelade spel med Pontus, Issa, Gurra, Fredrik och Matte.
Skitskoj. :D 
Spelade Alias, där man ska förklara ett ord, men bara använda synonymer och rebusar.
Och ibland hamnar man på en ruta där man ska dra ett kort där det står att man ska göra en viss sak samtidigt som man förklarar ordet. Jag fick stå på ett ben med armarna utsträckta, haha! :D
Jag skulle förklara ordet "tidvatten" för Issa.

Jag; Ebb och flod!
Issa; Va?
Jag; Ebb och flod!!
Issa. Eeh... va??
Jag; EBB OCH FLOD!!!
Issa; Eh.. tidvatten?
Jag; JAA!!

Blev mycket skratt under kvällen. :D
Tog bussen hem vid 21:40, och när jag och Gurra stod och väntade på vår buss så kom Kisa-bussen och stannade för att plocka upp passagerare, och det var Nicklas som körde, så jag hoppade in en snabbis och hälsade på honom :)

Idag har jag städat lägenheten och vädrat mattor och sängkläder och vattnat blommor.
Har käkat lite och sitter och dricker lite kaffe nu och kollar på Rederiet på SVT:s öppna arkiv. Säsong 3 är upplagt nu. :D
. Sen blir det gymmet senare ikväll. 

Har för övrigt försökt glömma N, men det är svårt. Tänker på honom nästan hela tiden.... Fan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela