Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Dissad.

Publicerad 2013-05-15 04:56:00 i Tejjnas tankar.,

Tog mod till mig. Ville att han skulle veta.
Misstänkte att han redan anade nåt.
Ville vara säker.
Skrev ett sms där jag erkände att
jag är kär i honom. 
Fick svar i natt.

Dissad.

Jag trodde... eller hoppades lite att han skulle känna
samma sak. Med tanke på hans snälla sms och så..
Men inte då. 
Nu ska jag försöka lappa ihop mitt krossade
hjärta och gå vidare och försöka glömma honom. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela