Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Söderköping.

Publicerad 2013-07-14 19:54:00 i Tejjna är glad. :D,

Idag var jag, Carro, Luva, Nemi och Luva i Sörping och åt på Smultronstället. :)
Det var mysigt. 
Och så tog vi en promenad i staden.

 
 
 
 
Igår var vi i Västervik, på Visfestivalen.
Vi satt på filtar utanför ruinen och lyssnade på
musiken därifrån, åt chips och jag drack
martini med fruktsoda i pet-flaska. :)




Och i tisdags var vi på KomIForm och lyssnade
på musik av olika artister, bland annat
min kompis Jocke, och Aguson. :)




 

Imorrn börjar jag jobba igen efter fyra veckors semester.
Fuck vad fort tiden har gått. *suck* Men men. 
Bara att bita i det sura äpplet. 
Ska även börja gå på diet igen och ta tag i livet igen. 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela