Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Liseberg!

Publicerad 2013-07-04 01:37:21 i Tejjna är glad. :D,

Idag.. eller igår blir det ju, eftersom klockan är 01:25, så var jag och lillebror Tony på Liseberg. 
Lika skoj som alltid. Extra kul blev det när jag fick chansen att träffa min favoritbloggare (som tyvärr inte bloggar längre) på restaurangen Trebello, där han sommarjobbar. Så himla kul att få träffa honom, har ju följt hans blogg i tre år, och följt hans resa genom livet med jobb, resor, hans pojkvän, hans intagning på läkarlinjen, med mera. 
Blev seriöst ledsen när han beslöt sig för att sluta blogga, men jag förstår honom. Han behöver tiden till annat.
Rekommenderar folk starkt att kolla igenom hans blogg. www.gaymasen.se

Besöket på Liseberg var som sagt roligt, åkte det mesta, spelade lite, käkade, och så åkte vi Lisebergshjulet. Varför jag ens ville åka det vet jag inte. Jag har sån höjdskräck och satt stel som en pinne i vagnen.
Åkte även det vanliga pariserhjulet, och det var inte lika farligt.. :P
Såg en så gullig sak också, i korgen bakom oss satt ett par killar som jag trodde var kompisar, men det visade sig att de var ett förälskat par, de satt och kysstes och verkade ha det jättemysigt. Så himla gulligt. :D

Kom tillbaka till Linkan vid 00:30, och mammas kompis Susanne hämtade oss, för mamma och pappa är bortresta, och det går inga bussar hem till Åtvid så sent. 
Skönt att vara hemma, min rygg är helt paj. Måste nog gå till en kiropraktor så han får sparka den till rätta eller nåt, min rygg har inte varit sig lik sen Bråvallafestivalen.. :-/

Nu ska jag sova! 
Godnatt!

Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2013-07-04 12:34:06

Tack för de fina orden! Det är sådana fina ord som gjorde att jag bloggade så länge som jag gjorde :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela