Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Do the Harlem Shake!

Publicerad 2013-07-20 08:45:00 i Tejjna är glad. :D,


Igår när jag, Pontus, Issa, Micke, Angie och Luva hade grillkväll fick vi ett ryck efter maten och gjorde en egen Harlem Shake i kass kvalitét... :P

Jag är då den som viftar med blå handduk... :)





Idag ska Micke och jag till surbullestan (Norrköping) och titta på Titanic - The exhibition i Värmekyrkan. 
Och ikväll ska jag hem till mams och paps och grilla och fira lilla lillebror som fyllt 20 år. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela