Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Dead Soul och Ghost. :D

Publicerad 2013-12-07 08:28:00 i Tejjnas tankar.,

Ikväll blir det Norrköping by night med Angelica!
Vi ska till Flygeln och se 
Dead Soul och Ghost. :-D 
Ska bli awesome! 

Och igår tog min älskade skitMicke körkort,
den lilla fisen har hållt det hemligt i 5 månader!
Men grattis till ditt körkort din lilla skit! :-D
Han kom hem till mig igår, vi käkade
pizza och glodde på Simpsons och snackade
skit. Vi har inte setts på nästan två månader,
mest på grund av att han fokuserat så mycket på körkortet.
Men nu har han det och förhoppningsvis kan vi ses
lite oftare nu. :) 
 

Annars i mitt liv då... 
Har insett att jag ÄR kär... 
Och det känns.. skit.
För jag lär aldrig få honom. 
Men jag får se honom och prata med honom 
då och då. Det känns bra i alla fall.
Jag vet inte varför, men jag mår lite bättre i hans sällskap.
Han är så fin. Så snäll, omtänksam, vacker, 
trevlig, han har världens finaste leende och vackert hår...
Jag vill bara krama honom när jag ser honom.. dra fingrarna genom
hans hår... 

I hate this.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela