Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Bla bla bla bla...

Publicerad 2013-08-11 20:20:00 i

Uäck. Sämsta helgen på länge. Min nya mobil som jag köpte för ett par veckor sen verkar ha fuckat ur, jag sms:ade till flera kompisar och frågade om de ville hitta på nåt, men fick inget svar. Först var jag rädd att jag blev ignorerad, men så var inte fallet, ingen av dem hade fått nåt sms av mig, förutom Angie. 
Igår, lördag, så gjorde jag inget av värde. tvättade bara, och pysslade hemma mest. Och glodde på film. 

Idag vaknade jag med pissont i ryggen, och har knappt kunna röra mig, så jag har mest legat i soffan och tittat på film. Har kollat på Trassel, som jag inte sett innan, den var helt okej. 
Och så har jag kollat på en massa videos på youtube, Felix Recenserar och PewDiePie bland annat. 

Lyckades ta mig ur soffan efter några timmar och ta en dusch och sen åka neråt och handla lite.
Fixade lite käk när jag kom hem, spagetti och köttfärssås. Jag gör världens godaste köttfärssås, inget skryt. ;) 

Har suttit och glott på Rederiet ett tag nu, försöker komma ikapp avsnitten som lagts ut på Öppet Arkiv på svt.se. :) 

Imorrn blir det att jobba igen, hoppas ryggen blivit bättre då.. 

Idag har vi haft världens oväder, med regn, blixtar och åska. Mysigt. :)
Lyckades fånga en liten blixt på bild. 


Annars syntes inte många blixtar, eftersom det var så molnigt.. 


Vad annars kan jag skriva? 
Jo. Kan berätta att jag lagt ner mina försök att få Niclas.
Ja, jag skriver hans namn nu. 
Jag har god lust att skriva hela sanningen om honom
men då får jag väl skit för det. 
Han flyttar till Göteborg snart, och förhoppningsvis slipper jag se
honom på väldigt länge och på så sätt få ännu lättare att glömma honom. 
Dumjävel. 

Hejdå.

Kommentarer

Postat av: My Lundgren

Publicerad 2013-08-15 17:08:28

SV: Hej angående naturdiet.. asså i början tyckte jag att den var ganska äcklig, man känner verkligen choklad smaken, men nu efter ett tag så älskar jag den!
Så den är värd att prova! :)
Ha en fortsatt bra kväll

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela