Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Åt helvete.

Publicerad 2013-08-01 18:03:41 i

Fuck allt just nu. Hatar allt vad kärlek heter. Jag vill inte vara kär mer. Ska stänga av allt och bli en robot. Återigen hade jag bokat in en fika med N. Och i sista stund ställer han in för att han dubbelbokat sig. Det är nog nu. Detta var sista gången. 
Jag har varit snäll och hjälpt honom försöka hitta en lägenhet i Gbg dit han ska flytta, men han behöver inte räkna med min hjälp mer. 
Fuck you.
Orkar inte med mina känslor längre. Mår ju bara piss på grund av dem. Så nu är det nog. Orkar inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela