Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Riva murar.

Publicerad 2013-04-21 09:56:00 i Tejjnas tankar.,

Som de flesta förstått så är mitt självförtroende inte på topp. Har svårt att lita på killar bland annat eftersom jag blivit dumpad av mina ex och blivit bedragen under ett av förhållandena. 
I helgen lyckades en kille riva min mur av det självförakt och hat jag känner för mig själv. 
Han sa saker jag inte hört på flera år, fick mig att känna mig vacker. 
Och jag vet inte om han menade det eller om det bara var fyllesnack.

Jag känner killen sen långt tillbaka och har inte känt såhär innan. Jag tror jag börjar bli kär. Fan.  
Jag kan ju inte bli kär i honom. Han är ju upptagen. Fan. 
Men det är ju inte förbjudet att titta i alla fall. Han är så fin.

Vad händer annars i mitt liv? Inte mycket. Jobbar mest. Tränar. 
Vägde mig i morse. Har gått ner 9 kilo hittills. Booyah!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela