Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Pontus 23 år!!

Publicerad 2012-09-09 11:39:00 i Tejjnas tankar.,

Igår var det fest hos Pontus, som fyllt 23 år! Det blev en rolig fest med alkoholhaltiga drycker, skratt, musik, musikquiz (som jag och Carro vann!!) och tv-spelande. :) 

Några av oss hade skramlat till en korg med godsaker, som Nicklas också fick ta del av, eftersom han och och Pontus fyller år på samma dag. :) 

Jag, Jonna, Angie, Matte och Gurra drog till Ming Palace innan festen och käkade. Gott som fan. Satan så mycket mat man fick.. O_O Proppmätt efteråt.

Bildbomb!!

                                            

Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2012-09-11 19:24:58

Sv: Tack snälla för fin kommentar när jag kom in på programmet, glad jag blir att läsa så fina kommentarer :)))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela