Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Nej, nu jävlar!!!

Publicerad 2012-09-11 21:05:18 i

Måste jävlar i mig ta tag i mitt liv igen och börja gymma på allvar. Och sluta proppa i mig onyttigheter. Lyckliga de som kan äta vad som helst utan att öka i vikt.. Själv går jag ju upp 2 kilo bara jag tittar på en chokladkaka... -.- 

Men igår var jag på gymmet. Och ikväll. Känns gött. Får se om det blir imorrn också, eller om jag stannar hemma och städar lägenheten istället.. Det behövs också. Usch. 

Annars händer inte så mycket i livet. Mest jobb nu när teatern är över för denna gång...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela