Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Mardröm?

Publicerad 2012-09-26 08:01:00 i Tejjnas tankar.,

Hade en (kändes det som) jättelång dröm om mitt ex F inatt... Jag vet inte vad jag ska känna. Jag vet inte om jag saknar honom eller om jag inte vill veta av honom...
I drömmen hade vi det jättebra. Kära och lyckliga. 
Så sjukt egentligen att jag drömmer om honom.
Det är 7 år sen han gjorde slut. 
Han var otrogen mot mig. Jag borde tycka illa om honom.
Men varför drömmer jag om honom? 

*suck* 


Tredje dagen idag, hemma med inflammationen. Har fortfarande ont, trots att jag äter anti-inflammatoriskt och sitter  så som Pontus sa åt mig, och jag gör mina övningar med nacken. 
Blir det inte bättre imorrn ska jag få akupunktur istället.

Och idag ska jag äntligen få min diskmaskin inkopplad. Inte en dag för tidigt. 
Vad ska jag göra annars idag då? Sitta i soffan och glo på film som jag gjorde igår.. 
 
Morsning... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela