Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Jag vill skriva...

Publicerad 2012-10-04 20:59:00 i Tejjnas tankar.,

..men orkar egentligen inte. Hjärnan är tom. Jag är trött. Jag har ont i nacken och axlarna. Fortfarande.
Har varit ensam om kvällarna hela veckan. Är inget roligt umgänge just nu ändå. Helgen är inget inplanerat. Får ta dagen som den kommer.
Köpte biljett idag till Bråvallafestivalen i Norrpan. Ska bara gå den kvällen Rammstein spelar. Får se om nån polare hänger med. Åker dit oavsett. Har ju polare i Norrpan annars. 
Jag borde vara euforisk över att få se mina älskade idoler live igen. Men det är jag inte. 
Det ordnar sig nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela