Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Helvetesjävlakukskitpiss-vecka.

Publicerad 2012-10-25 04:56:00 i Tejjnas tankar.,

Ingenting har funkat den här veckan. Och den är inte slut än. :( Det är stressigt som fan på jobbet, jag har haft ont i rygg, nacke och axlar hela tiden, jag missade att köpa biljetter till Sabaton och nu är de slut, jag har fixat dräkt till "Halloween" som jag inte kommer få användning för, festen jag tänkte ha ställdes in på grund av bristande intresse... funderar på att skita i pubaftonen på lördag också. Har ingen att gå med ändå. Hur kul är det att gå dit själv liksom. När man kommer dit sitter alla redan med sina gäng, jag gillar inte att komma efteråt, känns alltid som att man tränger sig på. "Hej hej, jag var inte bjuden på er förfest, men jag sätter mig hos er nu i alla fall." Ja, även när det är vänner till mig så känns det så. 

Om jag inte går ut på lördag som planerat blir det att sitta hemma. Igen. Ensam. Igen. Jag har skickat sms till mina vänner om helgerna och frågat om de vill komma över på en fika eller film, men jag vet inte vad som hänt. Antingen har inte meddelande kommit fram, eller så har de bara ignorerat mig. Jag hoppas på det första. 

Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2012-11-07 11:37:50

Sv: Ja men verkligen! Såg också den serien. Superbra :)

Postat av: teabird

Publicerad 2012-11-27 00:00:39

Fan så drygt, känner igen mig så väl. Men det kan bara bli bättre vid sådana tillfällen :) kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela