Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Fan.

Publicerad 2012-05-01 21:39:05 i Tejjnas hemligheter....,

Hade mr X på besök i söndags kväll.
Alltid lika trevligt.
Förr har jag inte reflekterat så mycket över
vår "relation". 
Alltså. Vi ligger med varann. Inga känslor
inblandade. Jag vill inte det. Men det
är ju fan att jag inte kan styra över mina
jävla känslor. Känner saknad just nu. 

Vill ha honom här, hos mig. Inte bara
för att ligga. 
Han vill bara ligga. Det vet jag. Men han
är snäll mot mig, och ger mig komplimanger.
Om han gör det enbart för att få ligga vet ifan,
antagligen är det väl så. Men ändå.

Får sms av honom ibland där han frågar hur jag mår,
och säger jag att jag inte mår så bra, så
tröstar han. Och det uppskattar jag.
Han är söt. Och han har något jag inte kan stå emot.

Läser han detta är det säkert morsning och goodbye med
liggandet. Men jag ska inte blanda in mina känslor. 
Ska stänga av känslorna när vi ses. 
Vi ligger bara. 

Jag vill nog inte ha en pojkvän. Blir bara strul
känns det som. Och de flesta killar kan man ju inte
lita på.

Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2012-05-06 12:10:53



Svårt det där med KK:s. I guess. Har ingen "större" erfarenhet av det haha men är nog svårt att det inte blandas in känslor till slut. :)



Sv:Haha taaack! Och ja det är lättfixat om något.. ;-D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela