Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Nu händer det grejer.

Publicerad 2012-03-27 20:45:01 i Tejjnas tankar.,

Imorrn kväll ska jag till Elsas Hus i Linköping och
gå på audition för en roll i pjäsen "Tjejen i aspen".
Ska bli spännande, har aldrig varit på nåt sånt förut.
Blev uppringd av regissören till pjäsen, och han sa att
han fått numret av Pia, som är regissör i Teater Traska som
jag spelar med i. 
Det är några fler som ska provspela, men det ska bli en kul
erfarenhet i alla fall, även om jag inte får rollen.

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2012-03-28 18:41:23

Stort lycka till!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela