Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Lördag.

Publicerad 2012-07-21 13:50:01 i Tejjnas tankar.,

Alltså... Nej. Känner inte för att blogga egentligen. Känner mig bara ledsen idag.

Idag gifter sig en före detta vän till mig. Jag önskar honom all lycka. 
Jag saknar honom så in i helvete. 
Han sa upp vänskapen då jag och hans flickvän/blivande fru hade grälat om nåt. 
Jag minns att vi hade delade åsikter om nåt, och att hon blev förbannad för att jag tyckte tvärtemot henne, och då blockade hon mig på msn. Pallar inte med såna människor som inte kan ta en diskussion utan att bli förbannad.
Då tog vänskapen slut. 
Och han ställde sig på hennes sida. Han sa ingenting. Bara ignorerade mig. Och det gjorde mig så jävla ledsen. Vi var varandras bollplank förr, vi kunde snacka om allt. Jag vet inte hur många liter kaffe vi druckit tillsammans genom åren, alla fester vi hade så jävla roligt på, och den natten då vi satt på min balkong och drack vin och pratade om allt möjligt...
Men jag hoppas han får ett bra äktenskap. All lycka till er.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela