Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Gott nytt år!

Publicerad 2012-12-31 12:03:00 i Tejjna är glad. :D,

Ikväll är det premiär för nyårsfarsen!!
Slutsålt!! Suveränt!!
Jag har varit och handlat till kvällens knytis, jag ska göra massor av sallad och skära upp baguetter. :) Och så ska jag pynta logen där vi ska ha festen efteråt, och jag har fixat en lista på spotify som jag satt i offline-läge så vi kan spela den utan internet. Ska dra med mig min netbook och högtalare så vi har sjyst med musik i logen. :)

Har precis duschat, ska snart klä mig och dra upp till mams och paps och äta lunch, sen ska jag hem och hämta alla grejer, och sen skjutsar papsen mig till Kulturhuset. :) 
Har även packat ner mitt ombyte till kvällen, ska ha min fina zalando-klänning. :) 

Gott nytt år alla mina vänner och bekanta!




Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2013-01-09 20:20:55

Sv: HAHAHA sööörry! Men munkarna var bara sååå goa' ;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela