Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

*gäääsp*

Publicerad 2012-12-26 08:35:33 i

Jisses så trött jag är... gick upp 6:45 och drog ner till tvättstugan. Har inte tvättat på två veckor, och det syntes. Satan vilket berg med tvätt. Men nu är den tvättad och upphängd på tork! 
Skippar nog mellandagsrean idag, känns inte som att jag har tid för det. Ska ju hämta tvätten vid 12, så innan dess hinner jag inte in till stan och hem igen. Kan kanske hinna i eftermiddag, men vet inte när B ville ha hjälp med ljussättning. Sen är det så tjorvigt med bussar och sånt idag, är ju röd dag. 
Får se om det blir en sväng imorrn kanske. De andra ska repa då förvisso, men tänkte jag skulle fixa all rekvisita ikväll så är det klart till imorrn...
Eller ja, allt och allt, en del ska ju P fixa, dryck och sånt, men det ordnar sig.. :) 
Får köra på vatten så länge. :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela