Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Bra julafton.

Publicerad 2012-12-25 20:20:00 i Tejjna är glad. :D,

Fick det jag önskade mig och lite till. :) 


Fick fina tröjan jag önskade mig. :D

Fick även dvd-boxar med The Simpsons, Cirkus Trafal på dvd, ljuslykta, elektrisk fleecepläd (som Snape redan snott för mig), parfym, vin, extern hårddisk, Fejsbooken (vad allt som folk skriver på facebook "egentligen betyder") och presentkort på Cubus och bokhandeln. Tror det var allt i alla fall.. :) 

Idag har jag inte gjort så mycket, mest suttit i soffan och kollat på The Simpsons, och så har jag varit neråt och handlat. 
Imorrn ska jag tvätta, och försöka hinna med lite mellandagsrea, och hjälpa B med ljussättning inför nyårsfarsen som har premiär på måndag. Ska även fixa rekvisita och annat på kvällen.

Nu ska jag slappa lite mer och dricka martini! 
Morsning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela