Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Blah blah blah.

Publicerad 2012-12-08 08:53:19 i

Det händer inte mycket i mitt liv just nu. 
Jag jobbar mest. Och hjälper till med nyårsfarsen. Kom och titta.



Har handlat en del julklappar. Och så har jag julpyntat hemma. Igår klädde jag och Angelica min gran och hävde i oss varsin flaska vin. :) Och så kollade vi två Tim Burton-fimer. Mars Attacks och The nightmare before Christmas.

  


Idag tvättar jag. Annars har jag inget planerat. 
Ingen har väl missat att det snöat som fan den senaste tiden. I torsdags var det helvete att köra bil i Linkan, typ inga gator var plogade. Körde fast två gånger, och svor så det osade. Och så höll jag på att köra på två ungjävlar  som rusade rätt över vägen (inget övergångsställe) för att hinna med bussen. Tur att jag inte höll nån hög hastighet. Svårt att få stopp på bilen när det är halt och snömodd. Jävla ungar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela