Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

2 veckors ledigt. Skönt.

Publicerad 2012-12-23 19:57:00 i Tejjnas tankar.,

Jahapp. Dan före dopparedan. Jag sitter i soffan och slappar och kollar på The Mask som går på kanal 9. Har ätit lite mat, dock ingen julmat, fick bli pommes, kött och beasås och sallad. Har blivit mycket julmat senaste tiden, kände för lite annat. :)

Vi hade julfest med jobbet den 14:e på CityBowl. Det var helt okej. Jag hade klänning på mig. :) 
Visst var jag snygg? :)



Handlade klart alla julklappar i fredags och slagit in dem. Har bara tagit det lugnt i helgen, jobbat med farsen och fixat med rekvisita. Tog en promenad neråt tidigare idag också och handlat, annars har jag inte gjort nånting. Det är så skönt. Och så är jag ledig i mellandagarna och dagarna efter nyår. 2 veckor ledigt med andra ord. 

Just det, har ju klippt av mig håret också.. :) Nu är jag korthårig som fan. :P



Tråkigt inlägg. Morsning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela