Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Veckorna från helvetet.

Publicerad 2012-08-09 22:02:22 i Tejjnas tankar.,

Nu börjar allvaret. Eller på lördag rättare sagt. 
Vi ska börja repa teatern nu. Det är drygt 2 veckor kvar till premiär. 
Det är det enda negativa med att vara med i en teatergrupp, att man inte hinner med att leva sitt liv riktigt... :-P
Veckan som kommer så repar vi som sagt, sen är det föreställningar torsdag, fredag, lördag, söndag, vilket innebär att på torsdag-fredag måste jag åka direkt från jobbet till Kisa, antingen med tåg eller buss. 
Förhoppningsvis kanske nån åker bil från Linkan och kan plocka upp mig på jobbet..

Så imorrn blir det nog att göra matlådor för en hel vecka, för jag kommer aldrig att orka ställa mig att laga mat sent på kvällen när jag repat flera timmar.
Jävla skit att jag fick rollen efter att jag spikat min semester.. Hade jag fått rollen tidigare hade jag tagit semester nu, så jag hade sluppit sena kvällar och råtidiga mornar... men men... det ordnar sig. 
Teater är ju kul som sagt. 

Blev brunett ikväll också.. Alfrida som jag spelar, som funnits på riktigt, var brunett... :) Och jag behövde ändå färga om håret, så det passade ju rätt bra. Hårfärgen jag hade innan var en konstig blandning av rött, mörkblond, och råttfärgat, typ.... 

  


Ska ta och skriva om förra helgen också, men inte nu.. Morsning. 

Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2012-08-12 13:51:09

Sv: Fyrkantig pung is da shit vet du väl. ;-)

... Fick tyvärr veta att den bilden är photoshoppad. Buuu! Hans snöppelisnöpp är inte så stor. Buuu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela