Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Teater, teater, teater.

Publicerad 2012-08-13 05:05:00 i Tejjnas tankar.,

I helgen var det full rulle. I lördags repade vi rätt långsamt, eftersom vi varit lediga så länge.Igår gick det snabbare och bättre. 
Ikväll ska vi repa akt 1. Imorrn akt 2. På onsdag båda akterna. På torsdag är det generalrepetition, och på fredag premiär.
Jag kommer knappt vara hemma nåt i veckan känns det som.. Ska åka till Kisa i eftermiddag direkt efter jobbet, tror jag slipper det imorrn, hinner nog hem en kort sväng emellan, och på onsdag blir det nog att åka direkt efter jobbet, och likadant på torsdag och fredag...
 
Igår när jag kom hem från Kisa fixade jag lunchlådor för några dagar framåt, kommer aldrig orka fixa det annars, lär ju komma hem sent om kvällarna..
Min kära mamma tog hand om min tvätt igår, då jag missade min tvättid i lördags. Hade bokat kl 17, och trodde att jag skulle hinna hem, men det gjorde jag inte. 
Får se när fan jag ska få tid att tvätta nästa gång...

Nu ska jag snart åka till jobbet. Morsning.

Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2012-08-13 13:05:59

... Vi säger så! Erkänn, du ville bara att din mamma skulle ta hand om tvätten. ;-)

Och eller hur! Speciellt han kinesen han blev ju alldeles till sig av brottningsmatchen, höhö.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela