Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Premiär.

Publicerad 2012-08-17 05:40:52 i Tejjnas tankar.,

Ikväll är det äntligen premiär. Veckan har varit lång och intensiv med repetitioner varenda kväll.
Min kropp börjar säga ifrån, är fruktansvärt seg och trött. Känns som att jag inte hunnit med att leva riktigt.
Jag har jobbat, åkt direkt till Kisa, kommit hem sent, gått och lagt mig, gått upp och åkt till jobbet...
 
Imorrn är det ledigt på förmiddagen. Jävlar vad jag ska sova. Och så ska jag försöka umgås lite med mina vänner, som jag inte träffat på över en vecka.. 
 
Nu ska jag till jobbet. Morsning.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela