Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Hoppsan snoppsan.

Publicerad 2012-08-03 23:16:25 i Tejjnas tankar.,

Inte bloggat på länge ser jag..
Men det finns inte så mycket att blogga om just nu.. har jobbat mest. Massor att göra och rätt stressigt.
Men nu är det helg, och ikväll har jag varit hos mams och paps och ätit mat och umgått med syskonen.

Imorrn ska jag tvätta, och på eftermiddagen ska jag, Angie och Micke till Rimforsa för att delta i "SM" i fyllemete. :) Ska bli skoj! 

Sen nästa helg börjar allvaret! Då jävlar ska vi börja repa teater igen! Fullt upp hela veckan, och premiär den 17:e!
Kommer bli många långa och sena kvällar, men det är det värt. :) Man har ju varit med förr liksom.. ;)




Såhär ser större delen av augusti ut för mig... :)

Kom och se oss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela