Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Fullt upp hela tiden!

Publicerad 2012-08-26 15:36:42 i

Nepp, har inte haft tid eller ork att blogga. Har haft fullt upp med både jobb och teater och annat. 
Ikväll spelar vi föreställning nummer sju. I torsdags hade vi över 200 pers i publiken, och det är jävligt bra med tanke på att det var en torsdag... 
Igår hade vi lite regn, men inget som störde. :)

Igår kom jag ifatt livet hemma lite. Tvättade och städade lägenheten. Drog igång dammsugaren 7:15, hehe, hoppas jag väckte grannarna. :P

Idag har jag storhandlat och fyllt på kyl och frys, och plockat lite hemma. Ska försöka få in Sirius också, innan jag drar till Kulturhuset där vi har samåkning ifrån. Hoppas på bra väder ikväll!

                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela