Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Veronica Maggio.

Publicerad 2011-07-26 11:12:24 i ,


Jahapp, det blir att se Veronica Maggio på Konsert&Kongress i Linkan i september. :)
Det är 18-årsgräns på konserten, och ungdomar mellan 13 och 17 kommer in om de har målsman med sig, och Carro och Nemi är bara 17 och frågade om jag ville följa med som deras målsman. :) Jag säger att jag ska vara barnvakt, haha! ;D

Jag är inget jättefan av Maggio, men hon gör bra musik, en del låtar är riktigt bra. :)
Så det ska bli skoj faktiskt. :)




Pontus skojade om att jag får knyta fast småtjejerna så de inte springer iväg. ;) Jag bör nog knyta fast lappar på dem med mitt mobilnummer också, ifall de skulle komma bort... ;)

Idag vaknade jag vid 9. Diskade och käkade frukost och pysslade med lite hemma, och nu sitter jag vid datorn.

Ska på lunchdejt med Jennie och Christy på Sandelius idag. Ska bli trevligt, längesen vi sågs. Eller ja, Christy träffade jag på gymmet igår. :)

Morsning!

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2011-07-26 21:00:02

Nope här hemma var hon för sugen på att äta maten=)

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2011-07-31 19:05:32

Hon är grym live!



Och hoppas ni får skoj på Liseberg om några dagar och att du vinner jättemaraboun, haha. Det ska dock finnas (var det någon som skrev) en gigantisk toblerone. Alltså stora tobleronebitar. DET vill jag ha. Haha.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela