Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

tjolahoppsan.

Publicerad 2010-03-19 20:53:09 i ,

Längesen jag skrev här. Pöh. Orkar inte. Ändå inga som läser. Blää.
Mitt liv just nu är att jag jobbar hela tiden och sover bort helgerna.

Näe, men i stort sett.
Tvättar ikväll. Så rolig är min fredagkväll. ^_^

Lyssnar på mina älskade Rammstein och dricker öl, och så ska jag fixa mat snart, bara ugnen kan ta och bli tillräckligt varm!
Hittade nån köttbit i frysen som jag tänkte käka, och pommes till det.. :)

Har suttit och beställt fotokopior från Rammsteins konsert, och några förstoringar, för en del bilder blev riktigt bra, trots tumultet i publiken. :)


Dessa 4 pics beställde jag förstoringar på... Är såå nöjd med dem!












Som sagt.. men bilderna jag skickade efter är utan mitt namn på. :) Kopierade alla bilder och satte namnet på kopiorna. :)

Jag har ju beställt lite saker från rammsteinshop.com också. :)
En flagga, en askkopp och en tisha. ÄLSKAR flaggan. :)




Och så askkoppen. :)




Näe, nu får jag ge mig. :P

Nu ska jag fixa maten.

Morsning korsning, barnförlossning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela