Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Gnäll gnäll gnäll!

Publicerad 2009-05-14 18:06:18 i ,

Blir så trött på att folk ska gnälla så jävla mycket på skitsaker! "Uuuuh, jag har inte råd att färga håret, uuuäääh, jag har inte råd med de sakerna, buuuhuu!!" Folk borde fan va glada för det de har! Mat på bordet, kläder på kroppen, ett hem. Men nej. Det duger inte. Tänk de barn vars föräldrar knappt har råd att ge mat, eller nya kläder, barn som får gå och lägga sig hungriga och gå omkring i trasiga kläder. Va fan tänker du med??????????????

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2009-05-14 18:14:13

Läste ditt inlägg. Det är verkligen så man är... jag är hoost....

Man ska uppskatta det man har. Gillar ditt budskap !!!!

Hahaha nee men de är väl bra att inte ALLA tycker de är heta :p

Visste inte att du hade blogg :)
nice!!!

Postat av: Stefan Kalm

Publicerad 2009-05-17 23:55:13

Klart man ska fira med snask på helgen när man är i en fas då man går ned lite mer för varje vecka =) Man har ju toppen änmesomsättning =) Det slinker igenom liksom, sedan är man ju igång med sitt normalätande och träning mm i veckorna igen. Man måste unna sig i helgen , men sedan, inte en kex-smula i veckorna. Inte en droppe läsk. INGET! =) Helgen blir helig med godsaker , men inte heller det i överflöd. =)

Postat av: sophia

Publicerad 2009-05-19 21:45:14

Jaa va kul!! inte för att ja e världens bästa bloggare men de lär du nog märka.. dom fleta får en chock när dom kommer in på min sida o ser att ja skrivit nåt nytt haha.. men kul o läsa din oxå =)

Postat av: sophia

Publicerad 2009-05-19 21:45:21

Jaa va kul!! inte för att ja e världens bästa bloggare men de lär du nog märka.. dom fleta får en chock när dom kommer in på min sida o ser att ja skrivit nåt nytt haha.. men kul o läsa din oxå =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela