Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

.....

Publicerad 2014-03-18 17:48:00 i Tejjnas tankar.,

"Du är så söt." 
"Du är så fin."
"Jag är lite kär i dig..."

Lögner, lögner, och åter lögner... Svältfödd som jag är på komplimanger gick jag på hans lögner. Trots att jag var lite skeptisk till en början, och avvaktande.. Men sen mjuknade mina känslor.
Och jag trodde i min enfald att han faktiskt menade allt, och jag var beredd att ge honom en chans.. När vi hade en trevlig kväll och natt så kändes det bra. 
Men näe... Han är inte intresserad av mig på "det sättet" som han uttryckte det.. 
Han ljög för mig.
Och jag gick på det. 
Jag hade inte hunnit återuppbygga min mur av självförakt och hat ännu efter att S dumpade mig och J lyckades ta sig igenom... 

Är det så jävla konstigt att jag har svårt att lita på killar, och att jag har svårt att ta emot komplimanger när jag blir utnyttjad, lurad och kränkt? 
Ibland är ensamheten så jävla fruktansvärd. Somna ensam, vakna ensam, sova ensam, göra saker ensam...
Hela tiden ensam.

Trots mina försök att träffa någon annan så saknar jag ändå S så in i helvete... 

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela