Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

*suck*

Publicerad 2014-01-09 22:04:26 i Tejjnas tankar.,

Jag överlever nog. 
Men det är svårt.
Så jävla svårt just nu.
Jag vill ta på honom, krama honom,
smeka hans kind, hålla hans hand...
Vi är inte osams men det är en aning
ansträngt mellan oss.
Jag saknar honom så in i helvete.

Tänker på honom hela tiden.
Vår första kram.
Vår första kyss.
Vår första natt tillsammans..

Känns som att alla tycker att jag ska skylla mig
själv som började dejta en kille som låg i skilsmässa.
Men jag ångrar det inte, även om det tog slut innan 
det knappt hann börja...
I mina ögon är han världens finaste, han är snäll
och omtänksam, vacker..

Jag har alltid haft svårt att bli kär,
men med honom sa det bara poff, så var jag först förälskad,
sen insåg jag att jag var kär.
Så jävla kär.

Men jag måste sluta älta... 
Sluta vara kär.. 
Men det är svårt... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela