Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Jaha ja..

Publicerad 2014-01-25 20:41:59 i Tejjnas tankar.,


Har haft fullt upp med jobb och teater senaste veckorna, 
har gått in för det som fan för att slippa tänka.
Men det har inte hjälpt så värst mycket..
Kvällarna har varit ensamma, så då har 
tankarna farit runt i skallen...
Kan inte sluta tänka på S. 
Saknar honom fortfarande så in i helvete.
Saknar att få krama honom
och få hjärtan och fina ord i chatten
på facebook...

Jävla skit. 
Kommer ta lång tid att komma över honom...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela