Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Halloweenfest.

Publicerad 2013-10-27 18:09:00 i Tejjnas tankar.,

Hade planerat att ha en kul halloweenfest med utklädning, och skickade ett mail på Facebook till ganska många för att kolla om det fanns intresse för fest, men det var det inte eftersom typ ingen förutom ett par stycken svarade. Det var ingen specifik inbjudan, bara ett sätt att kolla om det fanns intresse för det som sagt.. men näe. Jag såg att de läste mailet, men svarade inte. 
 
Jag funderar på om jag gjort eller sagt nåt fel eftersom folk inte längre svarar på mina mail och sms som jag skickar till dem. Har frågat om fika, vinkväll, filmkväll, osv, men får inga svar. 
 
Helgerna hittills har varit väldigt ensamma. Jag ser mest på film... Finns inte mycket annat att göra när man är ensam...
 
Jag vet inte.. folk har väl växt upp, börjat stadga sig med sina pojk-och flickvänner, har inget behov av att festa längre eller nåt...
 
 
 

Kommentarer

Postat av: HAIDISBLOG -

Publicerad 2013-11-03 10:43:07

Godmorgon! :) Hoppas du haft en bra helg/halloween ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela