Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Jag är så jävla kär.

Publicerad 2013-12-24 11:05:00 i Tejjnas tankar.,

Och det känns så jävla bra. 
Vi tar fortfarande en dag i taget.
Vi pratar mycket. 
Ärligt och öppet. 
Men han tycker om mig. På riktigt.
Har nästan svårt att fatta det. 

Att en så fin kille som han
tycker om mig. 
Jag har varit ensam i nästan 8 år
och blivit utnyttjad och lekt med 
så många gånger. 
Men nu känns allt så bra, 
och så rätt.
Just nu känns det som att han
är den jag väntat på i mitt liv.

Jag brukar bli blyg och få svårt att prata
med killar jag varit kär i, men nu..
Vi kan prata om allt. 
Det funkar så bra.
Kan se honom i ögonen utan att
bli generad och titta bort.. 


Och kraschar det så...
Ja, det får vi se om det händer..

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela