Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Shit.

Publicerad 2013-04-27 09:34:25 i Tejjnas tankar.,

Hittade den gamla sidan helgon.net. Har inte varit inloggad där på evigheter. Läste gamla dagboksinlägg, som är över 10 år gamla.. så dåligt jag mådde då. Skrev mycket om att jag skar mig och att jag inte ville leva. Läskigt. Och  jag var full varenda helg under 12 veckor enligt det jag skrivit.. Skönt att jag lyckades ta mig ur depressionen. Att jag skar mig är ingen hemlighet. Har kvar svaga ärr  på handlederna. Jag minns att ett par klasskamrater upptäckte mina såriga handleder, trots att jag försökte dölja dem. Men de gjorde ingenting. Det var ju mitt rop på hjälp, att skära mig. Jag sökte aldrig hjälp själv. Varför vet jag inte. Men idag mår jag bra. Eller bra och bra, men bättre i alla fall. Killen jag är kär i skrev i ett sms igår att jag är dock-söt. ^_^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela