Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Inburad...

Publicerad 2011-09-26 19:59:42 i ,


Usch, jag tycker så synd om min lilla älskling. 
Pappa var och köpte kompostgaller till mig, som vi satt ihop till en lite hage som Snape som han ska vara i under 2 veckor. Men han trivs inte i den heller, trots mer plats. 
Men han vänjer sig förhoppningsvis.



Lilla gubben.. Tycker så synd om honom, men det är ju för hans eget bästa.
Har lagt ett överkast över buren så att han inte kan smita. Det kanske han gör ändå, men just nu har han för ont i benet, och sömnmedlet har inte gått ur kroppen helt och hållet, för han är fortfarande väldigt slö. Men han spinner lite när man klappar honom. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela