Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Mors dag!

Publicerad 2011-05-29 11:40:45 i ,

Mors dag idag. Köpte present i veckan till henne, som jag tror hon kommer uppskatta. :)
Vaknade vid 8 idag, och kunde inte somna om, så jag har legat i soffan hela morgonen och plöjt QAF. Bara några skivor kvar nu, sen har jag kollat klart på serien, för andra gången. :P


Till mamma! :P





Allt stämmer inte riktigt in på min mamma då, men ändå. :P Älskar dig mams!


Kommentarer

Postat av: Gaymasen

Publicerad 2011-05-31 22:40:32

AW våra fina mammor. :) Jag får ta hand om min sötmamsi när jag kommer hem. :D



Och jag är NU gummispaghettin (träningstyp) och när jag började gymma var jag... uhm... typ Arnold.. ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela