Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Bra kväll. :)

Publicerad 2010-10-31 19:36:59 i ,

Igår var det fest hos Leffe, och jag fick träffa killen som Micke och Leffe skulle para ihop mig med.. :)
Rickard heter han. Gullig och trevlig. 
På festen drack och pratade vi om allt möjligt, sen hittade Jill några frågekort som vi hade tävling med, vem som kunde mest i allmänbildning. :P
Jag drog hem efter midnatt, dock inte ensam. :)

Idag har jag inte gjort så mycket.. Tog en promenad til Ica och köpte presentpapper till stora lillebrors presenter. Han fyller 22 imorrn. 
När jag kom hem slog jag in presenterna, sen drog jag på QAF och låg och glodde på det ett tag, och så har jag suttit vid datorn ett tag och slöat lite mer. :)
Tänkte diska förut, men är fortfarande rätt seg, så jag tar det imorrn istället när jag kommer hem från gymmet.
Imorrn hänger lilla lillebror med också. :)

Har tagit en dusch precis. Känner mig som en ny människa nu. :) 

Nu blir det film! Airplane. :) Galet kul film. XD

Vi säger så, hejs!


(Tog bara 3 bilder igår..
Från vänster; Johan, Jill, Tommy, Rickard, Leffe, Rickard.)

Kommentarer

Postat av: Tarjeinatasha

Publicerad 2011-12-06 06:11:53

Great site keep up the good work

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela