Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Helg!

Publicerad 2010-05-29 10:48:09 i ,

Igår hade vi lite after work på jobbet. Det var jag, Pierre, pappa och Uffe. Vi gick till Mörners och satt på uteserveringen, och det var rätt bra väder till en början, sen började det mullra lite och blixtra, sen vräkte regnet ner. Men vi satt ju under tak, så det var bara mysigt. :)




Efter ett tag slutade det, så det blev rätt behagligt ute. Pappa och jag åkte hem med 20:30-bussen, det blev en lagom kväll med lagom med öl. :) Det gör vi om, och hoppas på varmare väder.. :P

Idag gick jag upp vid 6:45 och gick till tvättstugan. Vid 8 hängde jag upp det på tork, och vid 9 gick jag till gymmet en sväng och tränade. Efter gymmet gick jag till Systemet och handlade lite inför ikväll, ska grilla hos Luva. Handlade lite på Willys också, lite grillmat. Mums!

Ska snart ner och hämta tvätten, sen ska jag äta lite, och så duscha. Framåt 17 kommer Angelica hit, ska ta ett par drinkar innan vi går till Luva. :D

Vi säger så, hejs!

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2010-06-09 20:22:37

Mysigt med AW!

Ja mitt jobb är fantastiskt, vilka männsikor, vilken stämning.... kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela