Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Fars.

Publicerad 2010-01-09 10:55:23 i ,

Tänkte bara slänga in ett inlägg med lite bilder från farsen, mest bakom scenen-bilder. Så kanske det blir fler folk som kommer och tittar. ^_^
Vi har spelat 6 föreställningar hittills. Spelar ikväll, imorrn, och nästa fredag-lördag-söndag. Fredag klockan 19 och lördag-söndag klockan 16. Biljetter går att boka via mig om man vill, eller på Spelhörnan och Shell7Eleven i Åtvid. :)

               

 

1; Repeterar scener som är lite krassliga.
2; Jag som översköterskan. :P
3; Sminkning.
4; Fika i pausen.
5; Robban. :)
6; Kristina fixar Jockes frippa.
7; Pontus och jag. :)
8; Lite rörigt innan man ska ut på scenen.
9; Jocke. :)

Vi säger så, hejs!

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2010-01-17 20:17:27

Gillar dig starkt som nurse :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela