Thinas blogg

Jag heter Thina och är 30 år ung, och jobbar med lokalvård. :) Jag bor i Linköping med min kära sambo Fredrik. På fritiden umgås jag gärna med vänner eller Fredrik, målar, loomar, läser, promenerar, eller bara sitter vid datorn och slösurfar. :)

Dags att skriva av sig lite..

Publicerad 2009-09-27 01:00:11 i Tejjnas tankar.,



Veckan som gått har bara bestått av jobb och jag blir tokig snart känns det som. Det är inget annat än stress och alldeles för mycket att göra. Jag har runt 35 trapphus + ett stort jävla kontorslandskap som ska städas och utöver det ska jag hinna med 25 tvättstugor också. Bara trapphusen och kontoret tar en vecka, men så ska tvättstugorna hinnas med också, minst 3 i veckan har min städledare bestämt att det ska göras. Jo, tjena.

Och nu är det höststädning också, som innebär tvätt av alla fönster, avtorkning av ledstänger, lister, fönstersmygar, med mera, med mera.
Det går inte. Jag orkar inte. Min rygg är slut, mina axlar är slut.
I onsdags fick jag världens dunderförkylning också. M var sjuk, E kunde bara jobba 3 dagar, och jag var tvungen att göra en del av M:s jobb, och kunde således inte sjukskriva mig.
Så idag har jag inte gjort ett skit.

Jag har suttit framför datorn i stort sett hela dagen. Har spelat Sims 2, kollat runt på youtube, snackat med folk på msn...

Klockan är snart 1, och jag ska snart sova.
Har jagat en mus i lägenheten som Snape drog in. Den levde, och gömde sig nånstans. Tog en timme innan jag hittade den, bakom en av gardinerna i vardagsrummet. Fick tag i den och släppte ut den..
Men då kan man väl ge sig fan på att Snape fångar den igen och tar in den...

Imorrn har jag inget planerat direkt.. blir väl att försöka städa undan lite, fixa lite mat, och så måste jag storhandla, och tvätta.. Hade tvättid idag, men hade glömt vilken tid, trodde det var klockan 17, men det var klockan 7.. Men mamma har tvättid imorrn hemma, så jag får låna tid av henne.

Får se om man får hit Micke en sväng också, och fika lite och dra en film.

Nu ska jag sova.. Natti.

Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2009-09-27 10:30:59

Låter som du har fullt upp som sagt, arbeta inte ut dig bara..Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Thina

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela